חפש

שאלות ותשובות  בכל שאלה צרו קשר : 


מיקומך באתר: שאלות ותשובות  דף הבית

שאלות

יש לכם שאלה שלא נמצאת ברשימת השאלות? דני יענה לכם בשמחה.
 
תשובות
  1. איך אני מזמין חלקים?
    יש ליצור קשר עם חברתנו לצורך מסירת אינפורמציה מדויקת לגבי החלק הנדרש.
    לגבי מנועים יש לאתר את דגם המנוע ואת שנת הייצור מרישיון הרכב
    ולהשאיר מס' טלפון או דוא"ל למתן תשובות.

    לראש הדף

  2. האם מחייבים באתר זה בכרטיס אשראי?
    באתר תוכלו לבקש פרטים לגבי כל חלק אפשרי
    ולא תתבקשו למלא פרטי כרטיס אשראי או כל דרך חיוב אחרת
    .
    החיוב מתבצע טלפונית או במעמד קבלת החלק.

    לראש הדף

  3. האם גם לקוח פרטי יכול להזמין חלקים?
    אנו מקבלים בברכה כל לקוח המגיע לחברתנו, מלקוח פרטי ועד חברה גדולה.


    לראש הדף

  4. לאחר הקנייה איך אני מעביר את החלקים למוסך?
    החלק יועבר למוסך על ידי חברתנו לכל חלקי הארץ.

    לראש הדף

  5. איך אני מוצא מוסך שירכיב את החלקים שנקנו אצל דני חלפים?
    ניתן להרכיב את החלקים במוסכנו.
    באפשרותנו גם להפנות לקוחות פרטיים למוסכים אשר נחשבים כאמינים ומקצועיים,
    בעזרת הניסיון שצברנו במשך שנים רבות בענף הרכב.

    לראש הדף

  6. כמה זמן ייקח עד קבלת החלק?
    אם הנך במרכז ניתן לקבל את החלק תוך כ-4 שעות.
    אם הנך בצפון או בדרום תוכל לקבל את החלק תוך 24 שעות מיום הקנייה
    .

    לראש הדף
  7. למה כדאי לקנות חלקים אצל דני יבוא חלפים ולא במוסך?
    אצלנו יש באפשרותך לרכוש חלפים באיכות גבוהה מיבוא (לא מפירוק מקומי)
    במחירי השוק של המוסכים וללא פערי תיווך.

    לראש הדף

  8. למה כדאי לקנות חלפים מיבוא ולא מפירוק מקומי?
    בישראל כידוע משביתים רכב לפירוק רק כאשר הנזק שנגרם לרכב מתאונה
    עולה על 50% ממחירו, ובחו"ל מספיקים גם 5% מהמחיר, שגם כך
    מחירו הוא כ-40% מישראל עקב מיסוי גבוה בארץ.
    על כן בכבישי ארצנו נעים הרבה מאוד רכבים שניזוקו ותוקנו לפחות פעם אחת,
    וברוב המקרים אף יותר מכך.
    על פי הערכות המומחים קצת פחות מ-50% מכלי הרכב בארץ ניזוקו מתאונה
    אחת לפחות, ואילו ברכבים שגילם מעל שנתיים - למעלה מ-70%
    (זה אמנם לא נאמר מפורשות, אבל זהו אחד הגורמים לתאונות הדרכים).
    לפיכך מרבית החלקים שמגיעים עם הרכב לצורך פירוקו לחלקים (פירוק מקומי) תוקנו או הוחלפו כבר לפחות פעם אחת. 
    כאחד ממפרקי המכוניות הגדולים במדינה לשעבר, ידוע לנו גם על "קומבינות" אחרות
    שמבצעים בעלי הרכבים לצורך קבלת דמי הביטוח, ובמרבית המקרים "אכלנו אותה", כמו שאומרים.
    כלומר, רוב הסיכוי למצוא למשל חלקי פח לרכב באיכות טובה וללא "חומר פחחים" היא בסבירות נמוכה מאוד.
    ומה לגבי מנועים?
    כידוע, איכות המים בארצנו היא מן הנמוכות בעולם והם מכילים מתכות ובעיקר אבנית
    שהיא האויב הגדול ביותר למנוע.
    אותה אבנית סותמת את מעברי המים בראש המנוע וברדיאטור וגורמת להתחממות וליצירת בלאי גבוה במנוע הרכב.
    ולכן, בארצות אירופה למשל,  אין ברז מים למילוי בתחנת הדלק אלא קיים נוזל
    קירור מסוג "אנטי פריז" שניתן לרכוש בדלפק. נוזל זה מונע את הקורוזיה בצנרת ואת סתימת מעברי המים.
    על כן נחשבים המנועים מיבוא למנועים באיכות גבוהה בהרבה מאלו הנעים ו"מטופלים" במוסכי ארצנו.


    לראש הדף

  9. מה לגבי אחריות?
    על פי החוק משרד התחבורה מחייב אותנו כיבואנים לתת אחריות עבור פעילותו התקינה
    של החלק שמכרנו למשך 3 חודשים (לא כולל חלקי חשמל ומחשבים).

    כספקית של חברות ידועות כמו פיאט סמל"ת, רנו מקבוצת קרסו, משהב"ט
    ואחרים, חברתנו ידועה בטיב החלפים שברשותה וכן בכך שאנו עומדים מאחורי כל חלק
    שנרכש אצלנו ללא התחשבות במחירו, וגם אם עבר זמן האחריות.

    עבור מנועים קיימת מגבלה של התחממות המנוע, שכידוע יכולה להיגרם ממספר סיבות
    שאינן קשורות לפעילותו התקינה של המנוע, כמו למשל בגלל רדיאטור סתום, מאוורר לא תקין, צינור קרוע וכדומה.

לראש הדף

 
קטגוריות
דף הבית | שאלות ותשובות | מפת מוצרים | קישורים | צור קשר
Created By CyberCity | בניית אתרים | דפי נחיתה